این روزها با گسترش فناوری، استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شدهاست. به دنبال این مسئله انواع تبلیغات در فضای مجازی نیز بهمرورزمان گسترش زیادی پیدا کردهاند. اگر ...
بیشترمدیریت کمپین ایمیلی ، شرکتها را قادر می سازد تا استراتژیهای بازاریابی ایمیل را به طور موثر اجرا کنند. بدون اجرای تکنیکهای مدیریتی موثر، ایجاد تأثیر قابل توجه ...
بیشتر۲۰ بهمن ۱۴۰۰
با ظهور ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل، یا به صورت جدی با مشکل مواجه شدند. اما یک فرصت استثنایی برای فروشگاههای آنلاین به وجود آمد که بتوانند با بهبود ...
بیشتر۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ایجاد تعادل بین انواع بازاریابی سنتی و دیجیتال، کلید اصلی موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی است. در سال جاری، بازاریابی دیجیتال و سنتی هر کدام یک بال پرواز پرنده موفقیت ...
بیشتر۹ بهمن ۱۴۰۰
بازاریابی کسبوکار به کسبوکار (Business-to-Business) یا به اصطلاح B2B با بازاریابی کسبوکار به مشتری (Business-to-Consumer) یا اصطلاحا B2C متفاوت است. هرچند در هر دو مدل بازاریابی ...
بیشتر۲۸ دی ۱۴۰۰
این روزها با گسترش فناوری، استفاده از اینترنت بسیار فراگیر شدهاست. به دنبال این مسئله انواع تبلیغات در فضای مجازی نیز بهمرورزمان گسترش زیادی پیدا کردهاند. اگر ...
بیشتر۶ مهر ۱۴۰۱
مدیریت کمپین ایمیلی ، شرکتها را قادر می سازد تا استراتژیهای بازاریابی ایمیل را به طور موثر اجرا کنند. بدون اجرای تکنیکهای مدیریتی موثر، ایجاد تأثیر قابل توجه ...
بیشتر۲۰ بهمن ۱۴۰۰
با ظهور ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل، یا به صورت جدی با مشکل مواجه شدند. اما یک فرصت استثنایی برای فروشگاههای آنلاین به وجود آمد که بتوانند با بهبود ...
بیشتر۱۶ بهمن ۱۴۰۰
ایجاد تعادل بین انواع بازاریابی سنتی و دیجیتال، کلید اصلی موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی است. در سال جاری، بازاریابی دیجیتال و سنتی هر کدام یک بال پرواز پرنده موفقیت ...
بیشتر۹ بهمن ۱۴۰۰
بازاریابی کسبوکار به کسبوکار (Business-to-Business) یا به اصطلاح B2B با بازاریابی کسبوکار به مشتری (Business-to-Consumer) یا اصطلاحا B2C متفاوت است. هرچند در هر دو مدل بازاریابی ...
بیشتر۲۸ دی ۱۴۰۰