سامانه هوشمند اول سلامتی؛ پلتفرم حوزه سلامت با محوریت طب ایرانی

پابلیکا / اخبار پابلیکا / سامانه هوشمند اول سلامتی؛ پلتفرم حوزه سلامت با محوریت طب ایرانی
تاریخ آخرین به روز رسانی: ۰۲ دی ۱۴۰۲
زمان تقریبی مطالعه : 2 دقیقه
سامانه هوشمند اول سلامتی؛ پلتفرم حوزه سلامت با محوریت طب ایرانی

در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعه پابلیکا با همکاری انجمن صنفی کسب‌وکارهای آنلاین، به دنبال معرفی کسب‌وکارهای فعال در حوزه دیجیتال هستیم تا #داستان_ما داستان یک شروع، یک موفقیت، را با مدیران و موسسین یک کسب‌وکار مرور کنیم و مشکلات موجود را بررسی نماییم. امید است تجربه‌های مطرح شده به کسب‌وکارهای نوپا و کارآفرینان جوان در مسیر موفقیت کمک نماید.

در این گفتگو، با آقای سید امیرمحمود یحیوی، بنیانگذار “سامانه هوشمند اول سلامتی”  درباره این کسب‌وکار و چالش‌های آن بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 ۱- لطفا خودتون را معرفی کنید. محصول استارت‌آپ شما چیست و استارت‌آپ شما چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

من سیدامیرمحمود یحیوی، بنیانگذار سامانه هوشمند اول سلامتی هستم. این سامانه یک محصول جامع در حوزه سلامت است. از سوی دیگر این سامانه درحوزه آموزش و فرهنگ سازی، کارآفرینی و اشتغالزایی و درآمدزایی ، بربستر فناوری‌های نوین و پیشرفته فعالیت می‌کند.

در حوزه سلامت به صورت تخصصی در حوزه مکتب طب ایرانی که به اشتباه از آن به عنوان طب سنتی یاد می‌کنند، صدها خدمت را تجمیع کردیم. به این صورت یکسری مشکلات مردم، متخصصان و سایر نقش آفرینان این حوزه را کم یا رفع می‌کنیم و خدمات نفیسی را به آنها ارائه می‌دهیم.

 ۲- ایده اصلی راه‌اندازی این استارت‌آپ چه بود؟ چه نیازی در جامعه حس کردید که باعث شد این استارت‌آپ شکل بگیرد؟

درحوزه سلامت و شاید بگوییم در خیلی از موضوعات دیگر وقتی به آنها می‌پردازیم،ابعاد مختلفی دارند. معمولا وقتی موضوعی را می‌خواهند بهبود بدهند تنها از یک یا چند منظر محدود به آن توجه می‌شود که البته اشکالی هم ندارد اما برای کسب نتایج بهتر و کاربردی تر ما مشکل را فراتر از چند حوزه دیدیم.

حوزه سلامت یک کلان‌موضوع و حوزه پایه‌ای در مسائل کشور است و ما متوجه شدیم برای اینکه بتوانیم بخشی از مجموعه مشکلات این حوزه را پوشش و این حوزه را توسعه دهیم، باید به مسائل مختلفی توجه کنیم. کار سختی بود چون باید تمام مشکلات را با هم در نظر می‌گرفتیم و راهکار مشترک برای آنها پیدا می‌کردیم. به دنبال محصولی رفتیم که جامعیت بالایی داشته باشد. ما حتی از منظر گستردگی و تنوع در ارائه خدمات تخصصی به عنوان جامع‌ترین سامانه خدمات در حوزه سلامت، این سامانه را ثبت اختراع کردیم….

ادامه ممصاحبه  را در سایت هفت صبح بخوایند.

اشتراک گذاری این مطلب در :

نظرات کاربران

هنوز نظری نداریم!

اولین دیدگاه رو میتونی راجع به این مطلب ثبت کنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 8 =