وبلاگ و آموزش

روابط عمومی در سال ۲۰۲۱؛ چرا و چگونه؟

برداشت هرکسی از ترند‌ها متفاوت است. درواقع ترندها تغییرات یا تحولاتی هستند که در همه زمینه‌ها از روابط عمومی ، مد، کتاب، و…. شاهد آن هستیم. هرچند ممکن است یک ترند ...

بیشتر

ایلان ماسک ؛ چگونه یک‌ کسب‌وکار را شروع کنیم؟

ایلان ماسک به عنوان یکی از محبوب ترین کارآفرینان جهان مطرح شده است. او به عنوان مدیر شرکت‌های تسلا ، اسپیس ایکس و OpenAI نیز در  ابتدای راه خود با برخی از بزرگترین چالش ...

بیشتر

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

تجزیه و تحلیل نوسانات SERP Google در کسب‌وکارهای مهم

تنها چیزی که در موتورهای‌جستجو ثابت است چیزی نیست جز « تغییر».SERPهای گوگل دائماً در حال تغییر هستند و این هم به SEO و هم به متخصصان بازاریابی فرصت هایی را می‌دهد. پس ...

بیشتر

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

۵ دیدگاه در روابط عمومی که بر موفقیت نام برند در سال ۲۰۲۱ تاثیر دارند

اهمیت پیام‌رسانی مثبت در سال ۲۰۲۰ بسیار چشم‌گیر بود به طوری که سال ۲۰۲۰ چشم اندازهای  روابط عمومی را به کلی تغییر داد. پس بهتر است به این ۵ دیدگاه که بر روی روند ...

بیشتر

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

کلان داده یا Big Data چیست و چگونه از آن در بازاریابی استفاده کنیم؟

کلان داده با بیگ دیتا یک فرصت بزرگ برای صنایع هستند. هجوم اینترنت اشیا و سایر دستگاه های متصل باعث افزایش گسترده اطلاعاتی شده است که سازمان ها جمع آوری ، مدیریت و ...

بیشتر

۱۳ شهریور ۱۴۰۰

روابط عمومی در سال ۲۰۲۱؛ چرا و چگونه؟

برداشت هرکسی از ترند‌ها متفاوت است. درواقع ترندها تغییرات یا تحولاتی هستند که در همه زمینه‌ها از روابط عمومی ، مد، کتاب، و…. شاهد آن هستیم. هرچند ممکن است یک ترند ...

بیشتر

۱۲ مهر ۱۴۰۰

ایلان ماسک ؛ چگونه یک‌ کسب‌وکار را شروع کنیم؟

ایلان ماسک به عنوان یکی از محبوب ترین کارآفرینان جهان مطرح شده است. او به عنوان مدیر شرکت‌های تسلا ، اسپیس ایکس و OpenAI نیز در  ابتدای راه خود با برخی از بزرگترین چالش ...

بیشتر

۲۷ شهریور ۱۴۰۰

تجزیه و تحلیل نوسانات SERP Google در کسب‌وکارهای مهم

تنها چیزی که در موتورهای‌جستجو ثابت است چیزی نیست جز « تغییر».SERPهای گوگل دائماً در حال تغییر هستند و این هم به SEO و هم به متخصصان بازاریابی فرصت هایی را می‌دهد. پس ...

بیشتر

۱۵ شهریور ۱۴۰۰

۵ دیدگاه در روابط عمومی که بر موفقیت نام برند در سال ۲۰۲۱ تاثیر دارند

اهمیت پیام‌رسانی مثبت در سال ۲۰۲۰ بسیار چشم‌گیر بود به طوری که سال ۲۰۲۰ چشم اندازهای  روابط عمومی را به کلی تغییر داد. پس بهتر است به این ۵ دیدگاه که بر روی روند ...

بیشتر

۱۴ شهریور ۱۴۰۰

کلان داده یا Big Data چیست و چگونه از آن در بازاریابی استفاده کنیم؟

کلان داده با بیگ دیتا یک فرصت بزرگ برای صنایع هستند. هجوم اینترنت اشیا و سایر دستگاه های متصل باعث افزایش گسترده اطلاعاتی شده است که سازمان ها جمع آوری ، مدیریت و ...

بیشتر

۱۳ شهریور ۱۴۰۰