یک تصویر عمومی مثبت به ایجاد یک رابطه قوی با مشتریان کمک می کند و به نوبه خود باعث افزایش فروش می شود.
روابط عمومی(PR) راهی است که سازمان ها، شرکت ها و افراد از طریق آن با مردم و رسانه ها ارتباط برقرار می کنند. یک متخصص روابط عمومی با هدف ایجاد و حفظ تصویر مثبت و ایجاد رابطه محکم با مخاطب به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طریق رسانه ارتباط برقرار می کند. مثال های آن شامل انتشار رپورتاژ آگهی در مطبوعات، خبرنامه ها، نمایش های عمومی و غیره است.
کسب و کارهای امروزی برای به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود، ها باید خود را از نظر رقابتی متمایز نمایند. شما برای ایجاد مزیت رقابتی نیاز به ایجاد و حفظ یک تصویر مثبت عمومی دارید. یک متخصص یا شرکت روابط عمومی به شما کمک می کند تا با برقراری ارتباط بین به مشتریان و رسانه ها، به ارائه محصولات، خدمات و عملکرد کلی خود به بهترین وجه ممکن بپردازید، شهرت خود را در بین رسانه ها و مشتریان ایجاد کنید.