Under Construction

رپورتاژ آگهی، ابزار کارآمد بازاریابی

نامی که می‌توان به آن اعتماد کرد

درست است که در هر کسب و کاری، کیفیت بالای محصول و خدمات بسیار مهم هستند، اما جلب اعتماد حرف اول و آخر را می‌زند. با وجود اعتماد است که سرنخ‌ها به مشتری تبدیل شده و مشتریان فعلی هم ماندگار می‌شوند. برای ایجاد اعتماد، باید وضوح، انصاف، و صداقت را در کارها رعایت کرد. پابلیکا همواره سعی دارد که اعتمادسازی را سرلوحه کارهای خود قرار دهد. همراه ما بهتر با این تعاریف آشنا خواهید شد.

ماموریت ما

ازجمله مهمترین مزایای روابط عمومی برقراری ارتباطی ساده، خالص، و قوی بین یک کسب و کار و مشتریان آن کسب و کار است. شما برای آنکه بتوانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید نیاز دارید که با مشتریان خود، چه بالقوه و چه بالفعل، ارتباط مؤثر برقرار کنید. پابلیکا با دراختیار داشتن درگاه‌های انحصاری درج و ثبت خبر و رپورتاژ آگهی در سایت‌های خبری و اطلاع رسانی، سعی در تسهیل استفاده از این ابزار توسط کسب وکار شما دارد.

ما اینجا هستیم تا کمک کنیم

فصای کسب و کار امروز، فضای رقابت است و در این رقابت نفس‌گیر، رشد کردن کار ساده‌ای نیست. روابط عمومی را می‌توان یکی از عوامل برتری یک شرکت در این بازار به شدت رقابتی دانست. اما صبر داشته باشید؛ کار آنچنان ساده‌ای هم پیش رو ندارید. بسیاری از شرکت‌های بزرگ که خود دپارتمان‌های روابط عمومی قوی دارند هم گاهی از شرکت‌هایی که در زمینه روابط عمومی تخصص دارند کمک می‌گیرند. ما کمک به رشد یک کسب و کار را در اصل کمک به رشد خود می‌دانیم.