اخبار و رپورتاژ آگهی خود را در کوتاه ترین زمان در معتبرترین سایت‌های خبری ایران منتشر کنید!

انتشار رپورتاژ آگهی در عصرایران، خبرآنلاین، فرارو، ایسنا، تابناک، باشگاه خبرنگاران جوان، فارس، انتخاب، ایلنا، ...

مشاهده لیست رسانه ها چرا ما ؟

فرآیند انجام کار

مرحله اول رپورتاژ آگهی در سایت ارسال 
 خبر میباشد

ارسال خبر

با کلیک بر روی دکمه شروع وارد مرحله ثبت سفارش می‌شوید. پس از انتخاب سرویس یا سرویس‌های مورد نظر، و در صورت نیاز، بعد از تکمیل فرایند پرداخت وجه، خبر را برای ما ارسال می‌نمایید تا سفارش شما ثبت گشته و آماده بررسی توسط کارشناسان ما شود.

مرحله دوم رپورتاژ آگهی در  سایت بررسی خبر میباشد

بررسی خبر

پس از ثبت سفارش، کارشناسان ما خبر ارسالی توسط شما را بررسی کرده و اگر نیازی به اعمال تغییرات و ویرایش ازنظر محتوای خبری و سئو (بهینه سازی موتورهای جستجو) در متون باشد آن را به شما اطلاع می‌دهند.

 مرحله سوم رپورتاژ آگهی در سایت انتشار خبر در سایت مربوطه میباشد

انتشار خبر

در هر مرحله، شما با ایمیل از تمامی کارهایی که روی خبر انجام می‌شود مطلع خواهید شد. همچنین می‌توانید به حساب کاربری خود در سایت مراجعه کرده و از وضعیت سفارشتان مطلع گردید. پس از انجام بررسی‌های لازم، طولی نمی‌کشد که خبر در سرویس‌های انتخابی ثبت می‌شود.

مشتریان ما

یک تصویر عمومی مثبت به ایجاد یک رابطه قوی با مشتریان کمک می کند و به نوبه خود باعث افزایش فروش می شود.

روابط عمومی(PR) راهی است که سازمان ها، شرکت ها و افراد از طریق آن با مردم و رسانه ها ارتباط برقرار می کنند. یک متخصص روابط عمومی با هدف ایجاد و حفظ تصویر مثبت و ایجاد رابطه محکم با مخاطب به طور مستقیم یا غیر مستقیم از طریق رسانه ارتباط برقرار می کند. مثال های آن شامل انتشار رپورتاژ آگهی در مطبوعات، خبرنامه ها، نمایش های عمومی و غیره است.

کسب و کارهای امروزی برای به دست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان موجود، ها باید خود را از نظر رقابتی متمایز نمایند. شما برای ایجاد مزیت رقابتی نیاز به ایجاد و حفظ یک تصویر مثبت عمومی دارید. یک متخصص یا شرکت روابط عمومی به شما کمک می کند تا با برقراری ارتباط بین به مشتریان و رسانه ها، به ارائه محصولات، خدمات و عملکرد کلی خود به بهترین وجه ممکن بپردازید، شهرت خود را در بین رسانه ها و مشتریان ایجاد کنید.